subota, 3. svibnja 2014.

Batiste šamponi za suho pranje kose

Hello! :)

Već sam jednom pisala o Batiste šamponima, ali samo o onom za smeđu kosu. Nakon BBdaya prošle godine počela sam koristiti i ostale šampone iz njihovog asortimana i shvatila da ni ne moram kupovati onaj specijalno namijenjen za smeđu kosu :)


Ovo su Batiste šamponi koji trenutno imam doma + imam još jedan XXL koji se nalazi kod dečka :)

Batiste šamponi imaju 200 ml a cijena im je od 30 do 35 kn, ovisno koju vrstu kupujete ali se često nalaze i na akciji.

Kod nas trenutno ima za kupiti XXL volume, original, blush i za smeđu kosu.




Do sad znate da sam i dalje u potrazi za šampon za moje masno tjeme i normalni do suhi ostatak kose. Tu nastupa Batiste koji mi omogućava da kosu ne perem svaki dan <3

Moram napomenuti da ne stavljate suhe šampone na cijelu dužinu kose jer u 99% slučajeva to nije ni potrebno, već samo na tjeme. Dobro protresite bocu prije korištenja i s udaljenosti 20,30 cm ravnomjerno raspršite. Ja ostavim jedno minutu, dvije da tako stoji i prstima izmasiram vlasište i počešljam kosu.  

Imam tamnu kosu i nemam apsolutno nikakvih problema s tim da mi ostaje bijeli ili sivi trag na kosi. 

Na slici možete vidjeti kako moja kosa izgleda prije i nakon korištenja Batiste šampona. 



Kosa izgleda puno bolje nego prije, jelda? :) 

Većini cura koje znam XXL volume se nije svidio ali meni je on najdraži jer mi najduže drži kosu svježom <3 


Mučite li si i vi s masnim tjemenom i kosom? Ako da, nabacite preporuke za šampone! :) I jeste probali Batiste šampone za suho pranje kose? Ako niste, hoćete li?



Niki

Broj komentara: 17:

  1. Meni su odlicni s tim da XXL stvarno da volumen i drzi ju cistom al ju nekako napravi kao da je od gume i zato sam ga prestala koristiti i vratila se na normalni Blush. Inace u douglasu u Av. Mallu u Zgb, ima za kupiti i Cherry Batiste pa cu ga probati iduceg :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Koja razlika :O Imam malo pakiranje i planiram ga probati umjesto laka za kosu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj..meni XXL užasno smrdi!!! Al je zato bolji od vecine lakova za kosu sto se tiče volumena koji mnogi obećavaju...

    OdgovoriIzbriši
  4. Koristim već drugo pakiranje Blusha, super dođe kao spas u zadnji čas :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam isti problem kao i ti masno vlasište i Batiste mi je spas te svaka čast onome tko je izmislio suhe šampone :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam koristila ,ali pošto ih svi hvale moraću da ih kupim. Vidi se razlika nakon korišćenja Batiste :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super su Batiste šamponi. Najdraži mi je Blush. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Gdje si kupila ove malene? <3 Volim smeđi, ali iako imam kosu sklonu mašćenju, koristim ga samo kad zaista ne stignem oprati kosu.

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...