subota, 5. travnja 2014.

Proizvodi koje sam potrošila do kraja #3

Hello! :)


Evo mene s novim posto o potrošenim proizvodima i mini recenzije istih :)



I dalje tražim najbolji šampon za kosu kojoj se brzo masti tjeme a ostatak kose je normalan do suh :) 

Dosta cura je hvalilo ovaj šampon od pive iz Mullera pa sam ga odlučila kupiti. 3 puta sam mu davala šansu, ali svaki put kad bi njime oprala kosu, izgledala je kao da ju nisam na djelovima oprala tako da pravac smeće. 
Pantere aqua light sam koristila već nekoliko puta do sad i njega uzmem svaki put kad ne znam koji šampon kupiti.  Regenerator iz te linije obožavam.
Probala sam i Herbal Essences šampon za masnu kosu ali mi nije bio dobar pa ga je sestra potrošila do kraja ali rekla je da ni njoj nije baš nešto.
Batiste šampon za suho pranje <3 Obožavam Batiste proizvode i UVIJEK imam barem dvije bočice doma i jednu kod dečka. On me spašava da kosu ne perem svaki dan. 
I Balea PH neutralni gel za tuširanje koji sam kupila kad sam se tetovirala jer nekako imam naviku kad se tetoviram da kupim ph neutralni gel za tuširanje. Nije mi se svidio pa sam na kraju morala ići po provjereni gel od Johnsona.


Potrošila sam i Baleinu umivalicu o kojoj sam već pisala. Ne znam koja mi je to redom i super mi je :)
I probala sam ovu pastu za zube koja bi kao trebala izbijeliti zube, ali žao mi para što sam dala jer pasta mi je baš bezveze. O Garnier kremi sam vam već pisala (link) i nova je već kupljena :)
O kremama za ruke sam i dalje ovisna i ove tri sam potrošila i kupila sam još jednu istu Niveu jer mi je ona nekako najbolja. 


Pila sam i Solgarove tablete za kosu, kožu i nokte i moram reći da su bile super. Ovo je veliko pakiranje naručeno s iherba. Nokti su puno snažniji i ne lome se a i dosta mi je mlade kose naraslo. Definitivno ću kupiti opet.
O uljima za kosu sam već pisala (link). Baleino nisam više ni koristila otkad mi je osušilo vrhove a Orofluido već trošim novu bočicu :)
I probala sam La Croa masku za kosu koja me oduševila. Imam i njihovo ulje za kosu i uskoro će post o proizvodima :)


Radila sam i čistku pa sam dosta stvari koje ne koristim proslijedila dalje. Ovi proizvodi idu u smeće. O Flormar plavoj maskari sam pisala (link) i o Avonovoj Drama maskari (link)
Lushov tuš sam koristila svega 2 puta i nije za masne kapke pa je tako stajao u ladici osušio se. Isto tako se dogodilo i s Avonovim tušem jer je trebao biti crne boje, na kraju je bio sive s nekim šljokicama i nisam ga koristila i sasušio se.

I to bi bilo to za sad. Već punim košaricu s novim proizvodima koje sam potrošila.


Koje ste proizvode vi potrošili do kraja? Jeste li probali koji od ovih proizvoda iz posta?

Niki

Broj komentara: 18:

  1. I ja sam u potrazi za šamponom za kosu koja se brzo masti pri vlasištu a vrhovi su normalni ili blago suhi. Pa ću s nestrpljenjem pratiti tvoju potragu! :)
    Jesi probala Colgate Max White One (crveni)? Meni je bio super za izbjeljivanje zubi ali ja imam jako osjetljive zube pa ga nisam mogla koristiti svakodnevno (zubno meso mi postane jako osjetljivo).

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja imam ovu baleinu umivalicu,extra je:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Gdje se mogu kupiti la croa proizvodi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam da ima u odredenim frizerskim salonima ali najbolje da im posaljes mail (http://www.lacroa.hr/) i pitas.

      Izbriši
  4. Ovu Garnier kremu već škicam neko vrijeme jer sam čitala recenziju. Kakav je miris pivskom šamponu? Iako je za smeće, baš me zanima :D ti i ja volimo pivu :D popit jel :D
    znaš kako dugo nisam koristila dry shampoo?? jeeeesus! baš moram uzet jedan! imam i ja ovaj lush samo u zlatnoj, al još je tekuć xD čudno! :D

    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema jako miris po pivi ali nije ni da lijepo bas mirisi :D ja bez ovog od batiste ne mogu ziviti <3 :)

      Izbriši
  5. I ja baš koristim ove Solgar vitamine i super sam zadovoljna s njima :)

    OdgovoriIzbriši
  6. joj sad si me zainteresirala za ove Solgarove tablete, meni treba takvo neštooo. kolika mu je cijena? i jel se može pronaći negdje kod nas za kupit?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imas kod nas u ljekarnama. kod nas je cijena oko 130 kn za pakiranje od 60 kapsula, ali ja sam svoje narucila s iherba gdje sam za istu cijenu dobila pakiranje od 120 kapsula :)

      Izbriši
  7. Šteta što ti šampon od pive nije pomagao. Nisam ga isprobala, a sada ni neću. Batiste šamponi zaista osvježe kosu u trenu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne kosta puno, izmedu 10 i 15 kn ali nema potrebe da ga kupujes :D da, da, batiste je zakon :)

      Izbriši
  8. I ja sam zainteresirana za ove Solgar vitamine,čula sam samo pozitivne stvari o njima.Dosad sam koristila samo Merz special i nokti su bili jači za vrijeme korištenja,a kosa manje ispadala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovo su bili moji prvi dodaci prehrani i stvarno sam bila zadovoljna njima i do daljnjeg ih nemam namjeru mijenjati. ako probas javi nam kakvi su ti! :)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...