ponedjeljak, 21. travnja 2014.

KIKO Smart Lipstick - 914

Drage moje danas Vam donosim recenziju ruža koji u posljednje vrijeme nosim stalno. Dakle, radi se o KIKO Smart ružu u nijansi 914 Amaranth - intenzivna berry nijansa. Smart Lipstick linija sastoji se od 24 nijanse, a možete ih pogledati ovdje.

Cijena: 3,90 eura

Količina: 3,5 g



Pakiranje je veoma jednostavno i elegantno. Ruž dolazi u crnoj kartonskoj kutijici i sama ambalaža u kojoj se nalazi ruž je crna s malim udubljenjem na vrhu poklopca. Ruž odiše jednostavnošću što je pun pogodak kod mene.


Ruž ima pomalo kremastu teksturu, jako lagano se nanosi, doslovce klizi po usnama. Pigmentacija je odlična! Ruž u jednom potezu savršeno prekriva i brzo se upija. Primijetila sam lagano nakupljanje ruža u kutu usana nakon dugotrajnog nošenja. Ono što me najviše oduševilo jest postojanost! Ovaj ruž nosim na posao i doslovce se ne brinem da će nestati te ga nakon par sati malo popunim ako stignem. Zaista ovo je jedan od najpostojanih ako ne i najpostojaniji ruž koji imam!
Ne skida se ravnomjerno, odnosno ostaje kao olovka uz rub usana. Što se tiče isušivanja nisam primijetila dodatno isušivanje iako su moje usne trenutno u jako lošem stanju. Također, ruž miriše na vaniliju što me također očaralo.




Zaista sam jako zadovoljna ovim ružem, ponajviše zbog toga jer ga mogu nositi na posao bez brige da će nestati odmah. Svakako ću sljedeći put kupiti još ruževa iz ove linije.


Koje su Vaše najdraže nijanse ovog proljeća? Koja Vam je najbitnija karakteristika ruža?


Veki :)

Broj komentara: 16:

  1. Nijansa je divna i svakako ću imati ovu kolekciju na umu kada se dokopam KIKO štanda. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme divna je nijansa! Ide na WL. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan je, totalno moja boja :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam ih i ja ali mi nisu nesto postojani a ova boja je prekrasna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam ih koje linije imas ruz ali meni je ova linija super, drago mi je da ti se svida boja. :)

      Izbriši
  5. Baš mi se dojmio, trebala bih probati ali u drugoj nijansi

    OdgovoriIzbriši
  6. Koja divotica¨! Mislim da je moj od flormara sličan ovome! Pakiranje je tako dobro od ovog ruža da sam se zaljubila odmah!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihihi onda ga moram donjet na kaficu sljedeci put. :*

      Izbriši
  7. Predivna nijansa, imam jednu sličnu iz Avona :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako je doslo toplije vrijeme i sunce tako sam se opet okrenula ljucibastoj i ovakve nijanse totalno zaboravila, iako sam cijelu zimu bila opsjednuta s njima, kako na ocima tako na usnama :)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...