nedjelja, 16. ožujka 2014.

Rođendansko darivanje! :)

Hello! 

Evo nas s jednim malim darivanjem povodom drugog rođendana Little Happy Heaven bloga! :)





Kako biste osvojili nagradu komentirajte postove koji će biti objavljeni do 04.04. To je glavni uvjet i svaki komentator/ica, neovisno o broju komentara, na taj način ostvaruje mogućnost osvajanja ove super nagrade. 

Lajkanje, komentiranje i shareanje na Facebooku Little Happy Heaven (klik)  također su dobrodošli. :)

Vrijeme darivanja: od 16.03. do 04.04.2014.
Ovo darivanje je internacionalno! :)

Ukoliko se pobjednica darivanja ne javi u roku od 48 sati biramo novu. :)


Sretno svima! :)


Niki i Veki :*

update:


Dobitnica našeg rođendanskog darivanja je Stella Žuvela! Čestitamo!!  Javi nam se na mail.

Broj komentara: 39:

  1. Ljepotice moje, zelim tu paletu sjena ASAP! Koliko bodova dobijem na humor i sarm?? Hahaha :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđaju mi se nijanse boja u ovoj paleti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Malo je reći da je darivanje divno.:-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepo darivanje
    Porodica Pantelic

    OdgovoriIzbriši
  5. E pa srecan vam blogorodjendan!!! Joj ta paleta je stvarno mnogo lepa skroz su moje boje. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. oooo lajkam paleticu :))) i meni je rockas ovaj mjesec :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan!! Ja lajkam Malu Wilz :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. već drugi...super :-) a vi uvijek mamite sa stvarčicama koje su meni ovdje nedostupne....odlično

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan blogorođendan! Želim ih vam još mnogo! :)
    Nisam sigurna hoću li moći komentirati baš svaki post obzirom da zbog posla ne stignem prosurfati na svoj način, ali nastojat ću jer baš želim ovu paletu! I maska bi dobro došla... Doista divna nagrada. Sretno svima!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretan rodjendan Blogu :) Paleta je ahhhhhh, vec sanjam zeleno sjenilo i ovo cetvrto lijevo dolje. I nije bas malo darivanje hehe... gdje god ima sjenila, to je veliko...sto zena moze vise od sjenila zelit? :D

    OdgovoriIzbriši
  11. paleta je super...mada ovu masku nisam koristila pa mi je interesantnija :)

    OdgovoriIzbriši
  12. divni pokloni :-) sretno svim curama :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sve najbolje i sretan rođendan... pokloni su super :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Paleta je odlična :D Kao i ostali darovi naravno ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Darivanje je super :D Sretno svima, a također i meni :D Sretan rođendan :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Sretan rođendan, sve naj bolje!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Super darivanje..Sretan rođendan.. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Sve najbolje! Ana, poe_garcia@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Povodom tvog dana rođenja želim ti sve najbolje :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Sve najbolje za blogorođendan!
    FB: Ale Ra

    OdgovoriIzbriši
  21. Sve najbolje poovodom blođenadana!!

    p.s.Vau koja paleta!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. predivno darivanje :*

    OdgovoriIzbriši
  23. Još nisam probala ništa od Wet & Wild-a :/ a svako malo u DM-u gledam u njihovu policu..

    OdgovoriIzbriši
  24. Sretan vam rođendan :*
    Divna nagrada. Puno sreće svima :))

    OdgovoriIzbriši
  25. Ja sam bila uvjerena da sam se već javila, kad eto nisam! :D Super darivanje, baš bih voljela isprobati paleticu :)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...