četvrtak, 13. veljače 2014.

KIKO lasting gel eyeliner

Drage naše, danas Vam donosim recenziju još jednog Kiko proizvoda. Radi se gel eyelineru u crnoj nijansi.


Količina: 6 ml

Cijena: trenutno ga možete pronaći po cijeni od 6,30 eura na njihovoj stranici.


Pakiranje je jednostavno, proizvod se nalazi u crnoj kartonskoj kutijici. Sama teglica u kojoj se proizvod nalazi je jako čvrsta (testirano- dok sam ga pokušavala slikati odletio mi je iz ruku na pod i preživio).



Ovaj eyeliner je odlično pigmentiran, jednoliko se nanosi i brzo se suši.

Proizvod mi nije izazvao nikakve neželjene reakcije (osjetljive oči + leće). Dosta je gust i najvažnije izuzetno je postojan. Traje mi cijeli dan bez ikakvog problema, čak ni moje slučajno trljanje oka ga nije uspjelo pomaknuti. Jedina mana je to što se dosta teško uklanja s očiju. Nanosim ga bez problema sa Kiko kistićem 209.

Napravit ću mali update kada primjetim sušenje proizvoda, što se nadam da neće biti uskoro. Za sada mi se jako sviđa i kad ga potrošim definitivno ga ponovno uzimam.

Sviđa li Vam se ovaj proizvod? Koji su vaši najdraži eyelineri? Koliko često koristite eyelinere?

Veki :)

Broj komentara: 8:

  1. It looks nice. :) Too bad they have such high shipping in our country.:/
    Recently I bought Alverde gel liner but irritated my eyes, not sure what was wrong. Otherwise I love to use waterproof eyeliner from Catrice. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I bought it in Italy. otherwise it would be too expensive for me also because of shipping. :( Hope you will get a chance to try it. :)

      Izbriši
  2. Upao mi je u oko čim si spomenula "...čak ni moje slučajno trljanje oka ga nije uspjelo pomaknuti.".
    Svaki koji sam do sada isprobala mi se ocrta na kapku. Doduše neki su bili postojani unatoč preslikavanju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahah ;) ostane mali trag na prstu naravano, ali on se ne pomakne s mjesta. :)

      Izbriši
  3. Kiko mi je tiha patnja već neko vrijeme <3 Čini se super liner!

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...