subota, 25. siječnja 2014.

Manhattan easy match make up

Hello! :)

Danas možete čitati o Manhattan easy match make up tekućem puderu :)


"Dugotrajan tekući puder koji se u potpunosti prilagođava tonu kože ne začepljuje pore, dozvoljava koži da slobodno diše. Namijenjen je svim tipovima kože, hidratizira ju tijekom cijelog dana i osigurava besprijekoran i prirodan izgled."

Cijena: 79 kn

Količina: 27,3 ml

SPF 18

Ambalaža je plastična s pumpicom i jako mi se sviđa. Praktična i do sad mi je jedno 3 puta ispao i ništa mu nije :)

Kako imam mješovit tip kože mislila sam da ovaj puder neće biti dobar za mene ali sam ga svejedno kupila da probam.

Na slikama možete vidjeti moju nijansu:

Sleek BB Cream in LIGHT, Manhattan Easy match in SOFT PORCELAIN, Revlon Colorstay in Buff

Sleek BB Cream in LIGHT, Manhattan Easy match in SOFT PORCELAIN, Revlon Colorstay in Buff

Sleek BB Cream in LIGHT, Manhattan Easy match in SOFT PORCELAIN, Revlon Colorstay in Buff

Kao što vidite, ova najsvjetlija nijansa Manhattan pudera je rozog podtona i što je nevjerovatno meni se super stopi s kožom. Sva tri swatchana proizvoda mi se lijepo stope s kožom lica (trenutno mi je jedino Revlonov mrvicu taman) tako da ja stvarno više neznam kako kupiti puder a da ga ne probam prije :)

Po meni ovo nije puder za one sa skroz masnom kožom lica. Ja imam mješovitu kožu i izdrži cijeli dan jedino ako je fiksiran puderom u kamenu ili prahu (a kako to uvijek radim to mi ne predstavlja problem).

Na sljedećoj slici možete vidjeti kolika je njegova moć prekrivanja:


Kao što vidite na lijevoj slici nemam ništa na licu osim kreme a na desnoj imam samo Manhattan easy match tekući puder i Bourjois HM korektor (ali samo ispod očiju)


 Sastav:



Jeste li probale do sad ovaj tekući puder? Koristite li pudere na dnevnoj bazi? Koji je trenutno vaš najdraži tekući puder?

Niki

Broj komentara: 38:

  1. Gledam ga već neko vrijeme.. Stvarno lijepo izgleda na koži, baš prirodno.. Mislim da si me nagovorila.. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je drago zbog ove recenzije jer sam imala u planu da ga probam :) Nemam baš toliko masnu kožu,osim čela...tu sjaj prvi dodje,to ne volim ali sa kamenim puderom duže traje...Voljela sam Maybelline Affinitone,dobar je,a trenutno koristim Artdeco tečni puder i dobar je,gušći od Affinitona i ima bolje i duže prekrivanje bez pojave sjaja na licu,bar ne kroz nekoliko sati...Ipak ću gledati i ovaj da probam,jer vidim da ima dobro prekrivanje,a ako ne bude za mene,bar ću to provjereno da znam ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. od maybellina nisam probala pudere je mi se cini da su mi svi pretamni :( a artdeco se nisam do sad ni sjetila da probam :) probaj, nadam se da ce ti se svidjeti :)

      Izbriši
  3. Nisam probala njihov tečni puder. Vidim da je odličan nakon tvoje recenzije. Moj omiljeni tečni puter je Sephorin, mada više koristim tonirane kreme :)

    OdgovoriIzbriši
  4. wooooooow, bas divan efekt pruza kozi! i divno prekriva! svida mi se :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično prekrivanje! Moram priznat da ne pamtim kad sam zadnji put kupila njihov puder... Ali zato Manhattan lakove za nokte obožavam! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je ovo prvi njihov puder i jako mi se svidio. :) da, da, lakovi su mi odlicni! :)

      Izbriši
  6. imam taj puder....problem je što mi malo oksidira na licu i ne izdrži dugo (moji puderi moraju držati 10 sati).

    OdgovoriIzbriši
  7. Totalno prirodno izgleda na koži, baš mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja pudere više ni ne gledam jer mi svaki pretaman tako da i ovaj preskačem :D Tebi pristaje odlično, iako i ovako imaš jako dobar ten pa ti nema puno toga za prekrit, kao meni npr.

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvarno odlično izgleda, mogla bih ga uzeti u obzir! :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
  10. Sviđa mi se kako prirodno izgleda na koži.

    OdgovoriIzbriši
  11. Izgleda primamljivo, uzimam u obzir kad se rješim ovih što već imam.....volim isprobavati nove pudere...uvijek kupim neki novi :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovaj nisam probala, mada imala sam neki puder od manhatna i bio je dobar. Sad trenutno koristim Loreal al kad se istroši, budem ova probala.

    OdgovoriIzbriši
  13. Uvek imam problem sa tecnim puderima jer imam masnu kozu i prosirene pore...Ne znam vise cime da ih zamaskiram, a i kad uspem, posle par sati se sve "otopi" s lica, posebno leti. Trenutno koristim neki Aurin za matiranje koze i super je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja se po ljeti bas ni ne sminkam pa nisam bas od pomoci. jesi probala revlonov color stay? meni je on super za dane kad mi se koza vise masti..

      Izbriši
  14. Lepo prekriva. Nisam ga nikad probala.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ovaj nisam probala, iako redovito koristim tekuce pudere

    OdgovoriIzbriši
  16. Nisam ga ni skužila... Dobro prekriva, možda bi mi bio taman sada po zimi.

    OdgovoriIzbriši
  17. Nisam probala ovaj puder ali nedavno sam čitala pozitivne komentare o njemu. Moj trenutno najdraži tekući puder je Catrice Photo Finish.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja jos od catrice nisam probala pudere. nekako ih uvijek preskocim.. :/

      Izbriši
  18. super pokriva, ne znam da li istice suve delove lica posto je moja koza vise suva nego mesovita, videcu da nadjem neki tester:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. potrazi tester ali po meni nebi trebala isticati suhe dijelove.

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...