utorak, 4. lipnja 2013.

Olay - double action essential moisture day cream

Danas Vam pišem o Olay double action dnevnoj kremi namjenjenoj normalnoj/suhoj koži.

Ova zima je definitivno ostavila posljedice na mojoj koži koja je bila suša nego inače. Inače imam normalnu kožu kojoj zaista rijetko što smeta i sve do kupnje ove kreme koristila sam masne i teške kreme zimi i ljeti. Posve slučajno Niki i ja smo ušetale u drogeriju i ugledale ovu kremu. 

Cijena: 34,45 kuna
Količina: 50 ml





Krema dolazi u maloj kutijici na kojoj su otisnuti svi podaci o njoj. Sam sadržaj nalazi se u meni jako lijepoj plastičnoj ambalaži koja je dosta čvrsta.



Ova krema je lagane teksture, s njom nećete imati osjećaj težine na licu. Jako brzo se upija, a koža ostaje glatka. Miris je nježan te se izgubi nanošenjem kreme na lice. Moji obrazi su bili u groznom stanju no ubrzo nakon što sam počela koristiti ovu kremu došli su u normalu. Ova krema je dobra za normalnu kožu iako mislim da bi za izrazito suhu kožu bila bolje neka još hidratantnija krema.



Meni se sviđa ova krema jer dobro hidratizira, brzo se upija, ne ostavlja osjećaj težine na licu i ostavlja lice glatkim.

Koje dnevne kreme Vi koristite? Kako izgleda Vaša dnevna njega lica?

Veki :*

Broj komentara: 6:

  1. Ja ti trenutačno koristim Avene Sindet za čišćenje kože s dodatkom Cold kreme i nakon toga stavljam Vichy Aqualia Thermal kremu za lice, moram priznati da mi se koža lica preporodila. Inače imam mješovitu kožu, ali bila je iznutra dehidrirana i ovo dvoje u kombinaciji mi je spas :)
    Inače nisam probala Olay kreme nikada, vjerojatno i neću još neko vrijeme, ali hvala na recenziji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam Vichy kreme, ali Olay mi zasad pase. Odlično je da si našla kominaciju koja ti funkcionira. :)

      Izbriši
  2. Nisam nikada koristila Olay proizvode, kremica zvuči super i jako je jeftina :)
    Ja sam se preporodila s Caudalie proizvodima za lice, njih se nikada ne odričem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je kremica. :) Ne koristim Caudalie ali vidjela sam na tvom blogu recenziju za njihovu toniranu kremu koja zvuci zanimljivo. :)

      Izbriši
  3. imam trenutno afoditu iz linije hydra i nuxe kremicu koju koristim navečer. obe su mi super. inaće sam prije uzimala samo od balee

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balea me svaki put iznenadi, većina njihovih stvari mi je odlična. :)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...