srijeda, 19. lipnja 2013.

MAC 217


Danas ću Vam pisat o MAC 217 kistu za blendanje.

Jako, jako dugo sam željela probati ovaj kistić ali nisam htjela riskirati kupnjom preko interneta tj. preko e baya ili nekih drugih stranica osim njihove.

Željela sam biti sigurna da je original. Želju mi je ispunila moja buduća svekrva. Kupila mi ga je u Barceloni za 23 eura. Cijena je svakako visoka ali nije mi žao.



Ovaj kist je gust i ovalan te ima drvenu dršku. Omogućuje savršeno bledanje, doslovno obavi posao bez ikakvih problema. Također, koristim ga povremeno i za nanošenje korektora, te pudera u kamenu preko korektora. Bez problema ćete s njim ravnomjerno nanijeti sjenilo preko kapka, u pregib oka te sve skupa stopiti. Koristim ga za sjenila svih tekstura (kremasta, pigmenti...). Prilikom pranja nisam primijetila da je ijedna dlačica ispala, lako se pere.



Ovaj kist je pogodan za sve i svašta, samo trebate probati. Doslovno je zamijenio polovicu mojih kistova za oči.



 MAC kistove možete naći na njihovoj stranici. Na stranici možete naći i sve njihove trgovine link.

Sve u svemu ovaj kist me oduševio i nadam se da ću kupiti još neki njihov kist!

Koji su Vaši najdraži kistovi? Koristite li ovaj?

Veki <3

Broj komentara: 14:

  1. imam bas ovaj!! odlican je...L

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah divno! Nemam ni jednu njihovu cetkicu, ali nadam se da ce se to promeniti u nekom trenutku :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ga i nezamjenjiv mi je :). Njega i 239 ne dam ni za šta!

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš bih volela da imam ovu četkicu jer mnogo volim dobro izblendanu senku! Ja najviše volim Ecotools za sada :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavi blendanje bez problema. :) Ecotools su mi odlicni kistici, njih obozavam koristiti. :)

      Izbriši
  5. Nemam, a tako je predivan, samo hvalospjeve slušam o MAC kistovima :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Nemam ga, želim ga, ali ga želim jednog dana moći kupiti i u Hrvatskoj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam ovu četkicu i planiram da nabavim još jedan komad!

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...