srijeda, 12. lipnja 2013.

L'Oreal Professionnel - Mythic Oil

Danas ću Vam pisati o proizvodu koji me oduševio i postao ne zaobilazan u njezi kose.

Količina: 125 ml
Cijena: 198 kuna

Za rođendan Niki mi je ispunila želju i kupila L'Oreal Mythic Oil. Njezin odabir pao je na ulje namijenjeno svim tipovima kose, osim navedenoga možete birati između:
  • Mythic Oil mlijeka-za tanku do normalnu kosu
  • Mythic Oil bogato ulje-za suhu i neukrotivu kosu
  • Mythic Oil ulje za sjaj obojene kose



Ovo ulje trebalo bi njegovati i hraniti kosu. Dragocjeni sastojci su ulje avokada i ulje koštica grožđa. Ova ulja možete naći u salonima i na nekim stranicama (feelunique), a popis salona možete vidjeti ovdje.

Kako koristiti?

Istisnuti 1-2 pumpice u dlan i nanijeti  na suhu ili vlažnu kosu.

Rezultati

Ovo ulje daje prekrasan sjaj kosi, kosa je jako glatka, veoma lako se počešlja. Sviđa mi se to što ne masti kosu, odnosno nisam primijetila nikakve promjene, kosa mi se i dalje masti tek nakon 5-6 dana. Kosa izgleda zdravo, zaglađeno i njegovano. Nanosim ga na vlažnu kosu. Za moju kosu dovoljne su 2 pumpice. Također, ovo ulje se jako sporo troši!




Ovo ulje me oduševilo, definitivno ću ga kupiti kad ovo potrošim! Cijena je malo veća ali smatram da nije prevelika za proizvod koji traje "cijelu vječnost" i koji je jako kvalitetan.

Koristite li ulja u njezi Vaše kose? Sviđa li Vam se ovaj proizvod?

Veki <3 

Broj komentara: 15:

  1. Čujem samo pohvale za to ulje! Ja sam kupila masku iz iste linije i bila mi je odlicna! Možda kupim i ulje :D
    A što se tiče cijene, diskutabilna je, jer se stvarno može povoljno kupiti na hqhairu, feeluniqueu i sličnima, jer uvijek budu neke akcije i dodatni kodovi za popust u điru. :D + količina od 125ml nije zanemariva i može dugo trajat, jer ne stavljaš tonu toga na kosu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje je super! :) Naravno da je odlično uloviti nešto na akciji, popustu, svi tako kupujemo, ali mislim da bi ovo kupila i ako nemam popusta... ili kakve sam srece nebi vise ni imali za mene kad napokon kupim preko neta. :)
      Količina je zaista u redu, trajat ce dugo! :)

      Izbriši
  2. nisam još probala, ali već dugo me mami, mislim da ću morati popustiti i kupiti ga :D

    OdgovoriIzbriši
  3. već sam čitala o ovom ulju. ja nevolim tako velika pakovanja koja traju cijelu vječnost,draza su mi manja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nemju manja pakiranja, nisam nigdje vidjela, sva su od 125 ml. :)

      Izbriši
  4. Nisam ga nigde videla da se prodaje, moguce da mi je promaklo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo u salonima mozes kupiti link:
      https://www.facebook.com/lorealpro.hr/app_552474118112540

      :)

      Izbriši
  5. Kutijica je odlično dizajnirana a ja padam na pakiranja :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam probala, ali sam čula sve pohvale i dobila preporuku za ovo ulje :D
    Divna gesta od Niki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad je odlicno, kosa je divna nakon njega. :)
      Je divno od Niki, bila sam presretna. :)

      Izbriši
  7. Zanimljivo deluje, rado bih ga isprobala!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjećam se kada je Niki najavila da će ti ga kupiti. :) Baš mi je drago da je i da ti se pokazalo odličnim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjecam se! Zbog tebe i znam za njega. :) Nadam se da se uskoro vidimo. :)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...