nedjelja, 30. lipnja 2013.

Eucerin DermoPURIFYER proizvodi

U siječnju sam vam pisala kako čistim i njegujem kožu lica. (link)  Malo poslije toga, moje lice je po neznam koji put poludilo i počelo sve proizvode odbijati i na licu sam imala užasno puno prištića.

I onda sam otišla do ljekarne i na preporuku kupila Eucerin DermoPURIFYER gel za čišćenje lica i hidratantnu dnevnu kremu. 

Sve druge proizvode sam izbacila iz uporabe i lice svaki dan (ujutro i navečer) prvo operem  DermoPURIFYER gelom i nanesem hidratantnu dnevnu kremu. Kroz prvih 7 dana lice mi se skroz očistilo i od onda dobijem pokoji prištić samo u razdoblju PMS (što je za mene normalna stvar) :)

Eucerin DermoPURIFYER gel za čišćenje lica

Količina: 200 ml
Cijena: oko 100 kn

Djelovanje:
  • nježno čisti, uklanja sebum, nečistoće i višak šminke,
  • priprema kožu za nanošenje kreme
  • djeluje antibakterijski
  • nije komogen.
Do zadnjeg slova mogu potpisat ove natuknice. Super očisti kožu a nije preagresivan. Baš pripremi kožu za nanošenje kreme jer ukloni sve nečistoće s lice.





Eucerin DermoPURIFYER hidratantna dnevna krema


Količina: 50 ml
Cijena: 125 kn

Djelovanje:
  • za masnu i mješovitu kožu sklonu nepravilnostima
  • matira kožu i ujednačava ten
  • regulira sebum, djeluje antibakterijski i protuupalno
  • izvrsna podloga za šminku
  • nije komogena.
Isto kao i za gel za čišćenje lica, tako i za kremu mogu reći da upravo radi to što i piše. 



Obožavam ove proizvode i nemam namjeru prestat ih koristiti već planiram kupiti i noćnu kremu iz te linije! :)

Koje proizvode za čišćenje i njegu kože lica vi koristite? Jeste li probali ove Eucerin proizvode?

Niki

Broj komentara: 14:

  1. Vidim da si zadovoljna ovim proizvodima, no ja sam ih prije koristila ali mome licu su uradili sve samo ne dobru stvar. Lice mi je bilo uzasno crveno, pojavili su se pristici, ten mi je postao neujednacan. Takodjer sam ga kupila zbog preporuke tete koja radi u ljekarni i bas se pokajala. Sad imam groznih problema da ponovo vratim lice u normalno stanje. Ali opet, valjda je sve od osobe do osobe, nadam se da ce tebi i dalje koristiti. Uzivaj. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a bas mi je zao da ti nisu odgovarali ovi proizvodi. probaj mozda s biodermom :)

      Izbriši
    2. Anja, ne znam kakav ti je tip koze ali probaj sa La roche posay effaclar gelom za ciscenje i effaclar duo kremom, meni pomazu, kuc-kuc, da ne ureknem :) A za bubuljice kupi ulje cajevca pa samo 2-3 puta dnevno umasiraj u mjesto gdje ti inace izlaze, umiruje akne polako ali ne isusuje kozu kao ostali proizvodi za takvu namjenu. Nadam se da ce i tebi pomoci :*

      Ja nisam probala nista eucerinovo, nekako sam uvijek avene i vichy koristila a sad sam presla na biodermu i la roche posay i stanje je bolje ali mozda i zato sto sam ja dosljedna njezi za koju sam se odlucila, za razliku od prije :)

      Izbriši
    3. za pocetak je najvaznije da si dosljedna njezi da proizvodi mogu napraviti svoje :)

      Izbriši
    4. Koristila sam ove Eucerionove dosta dugo, cak oko 3-4 mjeseca nadajuci se da ce proci medjutim stanje je sve gore i gore bilo. :( Sada sam kupila Olay proizvode i stvarno su predivni. Koza bude dosta ljepsa, svilenkastija. Stanje sa crvenilom se drasticno poboljsalo u samo par sedmica. :) Bubuljice su jos tu, ali nadam se da ce i to uskoro nestati. :) Uglavnom cure, hvala na preporukama. :D

      Izbriši
    5. nadamo se da ce uskoro nestati i drago nam je da si nasla proizvode koji odgovaraju tvojoj kozi :)

      Izbriši
  2. Bas mi je drago da ti ovako prija :)
    Nisam probala nista sem micelarne koju obozavam i ne menjam je :D
    Probacu sigurno i neku kremicu za masnu kozu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja nikako da probam te micelarne :) nadam se da ce ti kremica biti dobra :D

      Izbriši
  3. U ovo cu sigurno da probam kad potrosim ovo sto koristim trenutno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da ce ti se svidjeti. obavezno nam javi svoje dojmove :)

      Izbriši
  4. Super su mi postovi o njezi kože. :) Keep up.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super što radi ono što i obećava. :) Nisam probala, jer nije za moj tip kože.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za promjenu da nesto radi ono sto i kaze :D
      da, tebi i veki nebi odgovarala :)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...