nedjelja, 16. lipnja 2013.

Catrice Prime and Fine Translucent loose powder

Hello! :)


Evo danas možete čitati post o Catrice puderu koji planiram napisat zadnjih par mjeseci ali nikako da ga napišem :)

Sad kad je potrošen mislim da je vrijeme da vam napišem svoje mišljenje :)

Cijena: 45,90
Količina: 11 grama
Rok trajanja: 18 mj



Meni se osobno puder sviđa. Treba paziti da se ne pretjera s njim kad se nanosi jer će te (kao i sa svim drugim ovakvim puderima) dobiti onaj sivo bijeli, praškast efekt.

Catrice kaže da "fine mikro čestice praha pudera osiguravaju dugotrajan mat učinak i fiksiranje make upa".
Upravo to i radi! I baš mi je drago da radi to što i kaže :)

Kupljen je u 12 mjesecu i uz svakodnevno korištenje potrošen je za 6 mjeseci.


Puder mi se sviđa i definitivno ću ga kupiti opet! :)


Koji puder za fiksiranje i matiranje vi koristite i volite? :)

Niki

22 komentara:

  1. Hvala za recenziju, baš me zanimalo kakav je ovaj puder. Ja koristim Art Deco puder za fiksiranje i upravo sam ga potrošila nakon 2 godine (istina da ga ne stavljam baš svaki dan ali sigurno 2-3 puta tjedno). Probala sam jednom i od Essenca i on mi je bio katastrofa zato što nije bio tako fino sitno mljeven kao od Art Deco i baš sam imala onaj brašnasti osjećaj kad dodirnem lice. Zato me baš zanima da li je ovaj sličniji onom od Essenca ili od Art Deco.
    Da li si ti probala koji od ta dva da možeš napraviti usporedbu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam probala od art deco, ali jesam od essence i ovaj mi je drazi jer je sitnije mljeven. mislim da bi ti se ovaj mogao svidjeti :)

      Izbriši
    2. I ja mislim da bi mi se ovaj mogao svidjeti...a ništa morat ću ga onda isprobati.
      Hvala ti na odgovoru :)

      Izbriši
  2. nabacila essence fix and matte, kompaktna verzija, ja sam malo smantana pa s ovim loose nemam sreće, to bi kod mene garant završilo na podu ;)
    e da, i taj kompaktni mi jučer ispao, hvala nebesima preživio je pad <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je cut da je prezivio. kako ti se svida taj kompaktni od essence?

      Izbriši
    2. Ja imam isto taj Essence kompaktni i meni je skroz okej, stavljam ga jako malo, strateški rasporedim po mjestima za koja znam da se vole sjajiti i dobro mi se drži na licu. Pod dobro mislim na tri sata koja, više i ne očekujem za tu cijenu :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. mua me bas pozitivno iznenadila sa svojim proizvodima :)

      Izbriši
  4. Predomisljam se stalno oko ovog pudera, ali kako idu vrucine tako je on ide prema mojoj kolekciji hehe.

    www.lemakeupfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ne koristim ni jedan jer mi ne trebaju na moju dehidriranu kožu, iako doma imam transculentni puder od Kaneba. I svaki puta na Catrice štandu se zaustavim pored ovog pudera, ali ga uvijek ostavim jer mi ne treba, a najradije bih ga kupila :D
    Super recenzija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahha. radije onda kupi nesto drugo ako ti ovo ne treba :D

      Izbriši
  6. Nisam probala taj Catriceov, ali imam Essenceov vec stvarno jako dugo i tek sam ga mozda pola potrosila :D solidno fiksira, ali trenutno mi je favorit Rimmelov stay matte kompaktni za fiksiranje!Preporucam, ako nisi probala ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. koristila sam ga ga jedno godinu i pol pred dosta vremena al kad vidim kako svi ponovno pricaju o njemu, mislim ga ponovno uzeti :)

      Izbriši
  7. Ja koristim Essence, ali baš mi ponekad ostavi čudan osjećaj na licu, valjda kad pretjeram :p
    Ovaj bi se mogao probati kad se onaj potroši :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, da, moras paziti da ne pretjeras :)
      meni se ovaj vise svidio jer je sitnije mljeven :)

      Izbriši
  8. Super mi je došla ova recenzija jer ga i ja uskoro planiram kupiti. :)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...