nedjelja, 23. lipnja 2013.

Catrice camouflage cream

Hello! :)

Evo danas post o Catrice camouflage cream - kamuflaž o kojem ste mogli čitati na dosta blogova. :)


Ja vam neću reći ništa što do sad niste čuli i pročitali :) 

Dakle, kamuflaž dolazi u 3 nijanse a ja sam uzela nijansu 010 Ivory. 

Ima 3 grama. 
Rok trajanja mu je 6 mjeseci.
Cijena: 25 kn

Ambalaža: mala crna kutijica na odvidavanje. Meni se osobno sviđa i lako ju je za ponijeti :)

Ja jako volim Bourjois healthy mix korektor ali sad sam našla nešto što je jednako dobro a košta 3 puta manje :)

Jedna je stvar s ovim kamuflažom a to je da ne pretjerujete i bitno je krenete lagano jer je gust a opet kremast. Meni ga je osobno najbolje nanositi Sedona lace EB 13 kistićem i stavim prvo jedan tanki sloj i onda ako treba još jedan. 

Na slici možete vidjeti kako izgleda kad prekrijem podočnjake samo s njim. 


Ima dana kad su podočnjaci puno tamniji nego na ovoj slici pa stavim ispod vrlo tanki sloj Sleek korektora (ovaj rozi iz palete) ili Flormar perfect cover korektora jer oboje imaju u sebi rozog ili boje lososa koji prvo neutralizira tu tamnu boju i onda tek stavim ovog kamuflaža da sve lijepo skupa stopi i prekrije.

Također, ovaj kamuflaž ne koristim samo za prekrivanje podočnjaka nego i ostalih sitnica na licu. Super odrađuje i taj posao.

U dosta recenzija piše da može naglašavati suhe dijelove. Ja to osobno nisam primjenila jer je moje lice dobro pripremljeno prije samog šminkanja.
Eto, mislim da sam sve obuhvatila. Ukoliko vas još šta zanima, samo slobodno pitajte.

Jeste li vi probali ovaj Catrice kamuflaž? Koje korektore vi koristite?

Niki

Broj komentara: 16:

  1. ova je kremica bila među prvim stvarčicama iz novog asortimana koju sam kupila i oduševljena sam <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ga probala jer nemam gde da ga kupim u Srbiji. Ja koristim Artdeco kamuflaznu kremui odlicna je ali je zato i mnogo skuplja od ove :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam artdeco probala al pretpostavljam da su slicne. ako budes zeljela probati mozemo se dogovorit da ti posaljemo :)

      Izbriši
  3. Ovo mi je već na WL i drago mi je kad opet pročitam pozitivne riječi o njemu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da ce ti se svidjeti kao i meni kad ga kupis :)

      Izbriši
  4. I ja ga imam i obozavam ga :)

    www.lemakeupfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Toliko sam dobrog čula o njemu da mi je sada žao što ga redovito zaobiđem :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Trenutno imam Maybelline tekući korektor, ali ovaj je def jeftiniji!! Njega isprobam kad potrošim ovaj, jer nemam potrebe za dva korektora.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ih uvijek imam previse otvorenih :) koji ti to koristis? :D

      Izbriši
  7. Odlično zvuči, moram probati! Samo, nikako da nabasam na njega !!
    <3

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...