nedjelja, 3. veljače 2013.

Rare Nails - 024 Show Off

U današnjem postu pisat ću Vam o prekrasnom laku za nokte! Radi se o Rare laku za nokte koji sam dobila od prijateljice iz Španjolske.
Količina: 10 ml.
Kupila ga je u H&M-u za oko 3 eura.

Nijansa koju ja imam je 024 Show off, radi se o prekrasnoj ružičastoj nijansi. Potreban je jedan deblji ili dva tanja nanosa da potpuno prekrije nokat i da boja izgleda odlično. Ne stvaraju se crte. Četkica je klasična i lak se vrlo lako nanosi. Nakon tri dana se tek počne skidat s vrhova noktiju.
Evo slikice:






Ovaj lak me oduševio. Nijansa je prekrasna, definitivno dolazi do izražaja i podigne cijeli look u tren (ja nosim većinom crnu odjeću, tako da su jedino lakovi i make up šareni na meni).

Koji su Vaši najdraži lakovi? Koje su Vaše najdraže nijanse?

Veki :)

Broj komentara: 8:

  1. Obožavam ovakve nijanse :) Baš je lijep. Imam takav sličan Pupin :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, kao što se vidi. Padam na sve jarke nijanse. :)

      Izbriši
  2. Super izgleda, steta sto nije dostupan. Meni su u zadnje vrijeme najdrazi loreal color riche lakovi, ne mogu ih dovoljno nahvaliti :) a nijanse - pa uvijek neke crvenkaste definitivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno je šteta što nisu dostupni. Voljela bi probat još neke njihove nijanse. Jako su lijepi od l'Oreala lakovi. :)

      Izbriši
  3. I ja volim ovakve nijasne, zapravo - volim sve tonove ružičastih nijansi :)
    Naravno da ga kod nas u H&M nema za kupiti :(

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...