utorak, 15. siječnja 2013.

Čišćenje i njega lica

Pred malo nam je jedna cura (bok Sara! :) ) poslala mail i zamolila nas ako možemo napisat detaljniji članak o čišćenju i njezi lica pa evo posta.  Mislim da je ovo najduži post do sad na našem blogu pa se pripremite. Sva pitanja koja imate postavite u komentarima ispod i rado ćemo odgovoriti na njih. :)

Prvo da vam kažem nešto o mojoj koži lica. Imam mješovit tip kože – masnija T zona i suhi obrazi. U principu je tako ali to varira od dana do dana, koliko vode pijem, kakvo je vani vrijeme, pms i slične stvari.

Krenimo prvo od proizvoda kojim čistim lice. To je od Balee young soft & care gel za umivanje lica za mješovitu kožu lica. Stavim ga na ovu gumenu stvar koju vidite na slici (ne znam kako se zove niti koje da joj ime dam hahaha) i s njim operem lice barem 3 puta dnevno (ujutro, kad dođem doma i skidam šminku i navečer). Nije agresivan i super očisti lice. 


Prije njega koristila sam Balein young soft and care gel za čišćenje lica koji sam već recenzirala i on mi je isto bio super (LINK) . Ja jednom kupim jedan a drugi put drugi samo zato jer se ne mogu odlučiti koji mi je draži jer oba dva jako volim i super su jeftini  :)

Nakon što operem lice OBAVEZNO ga namažem kremom. Jednostavno ne mogu podnijeti da na licu nemam kremu. 

Cijeli život sam koristila Niveu soft. Jednostavno obožavam taj proizvod! Sva se mogu namazati njime :)  Nije najidealnija stvar za masniju kožu ali ja svejedno cijelo lice namažem njome one dane kad ostajem doma (po zimi).

Ako neću biti doma onda lice namažem Balea young soft & care matirajućom kremom za mješovitu kožu lica s limunskom kiselinom. 


Koristim tu kremu zadnjih mjesec dana i za sad mi odgovara.  Ne isušuje mi obraze i suha područja a super kontrolira moju masniju T zonu. 

S vremenom sam shvatila da na moju kožu jako utječe koliko vode dnevno popijem. Inače pijem 2 do 3 litre vode dnevno i ukoliko pijem manje od toga koža lica mi zna biti puno suša. Tu onda nastupa od Balee Aqua serum

Vidjela sam n recenzija za ovaj proizvod i morala sam ga kupiti i probati. Stvarno nije loš. Tako da ako vidim da mi je koža suha i dehidrirana nakon umivanja prvo lice namažem Aqua serumom i kad se on dobro upije namažem Balea young sof & care matirajuću kremu.

U 2012. godini sam otkrila i od Avene termalnu vodu. Prvo mi je bila spas od ljetnih vrućina a onda se pokazala korisnom i zimi. Kad se sjetim (2 do 3 puta tjedno) znam poslije umivanja a prije kreme pošpricati lice termalnom vodom i ona lijepo osvježi lice.


Zadnji proizvod koji moram spomenuti, koji me spašava u razdoblju kad mi lice poludi i dobijem n prištića po licu (pms) je od Alkaloid Skopje Young derm cleansing lotion za masnu i problematičnu kožu.

Ovaj proizvod je otkrila moja mama pred jedno 6 godina kad mi se lice jako mastilo i prištići su se kao ludi pojavljivali.  Nekad sam proizvod stavljala na vaticu i cijelo lice očistila i kroz dan se riješila prištića. Pošto mi se koža dosta od onda promijenila, sad ga koristim samo na dijelovima gdje mi se prištići pojavljuju – btw jel se i vama prištići uvijek pojavljuju kao i meni na istim mjestima? :)

Mislim da sam sve rekla o tome kako čistim, mazim i pazim svoje lice :D Za sad mi ova rutina odgovara i nadam se da će tako i ostati  :)
U jednom od sljedećih postova predstavit ću vam neke maske za lice koje volim i koristim.

I to bi bilo to! Ako želite posebnu recenziju za koji proizvod - napišite u komentarima.

Koje proizvode za njegu lica vi koristite? 

Niki

Broj komentara: 29:

  1. Ja imam masku iz ove baleine kolekcije, odlicna mi je! Ja cistim Avene cleanence gelom, namazem nivea mattifying kremom za mjesovitu do masnu kozu, a na bubuljice i promjene stavljam avene triacneal. Takodje imam termalnu vodu pa i nju poprskam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam vidjela masku, ali definitivno cu ju potrazit i probati :D

      Izbriši
    2. Sad sam otisla na link, i to je zapravo to - 3 u 1 .. ali ja koristim samo kao masku, mada kad se skida, u sustini postaje piling jer nekako je moras isprat sa lica :)

      Izbriši
    3. a to! i ja ga volim, bas mi lijepo očisti kožu! :)

      Izbriši
  2. Heheh, čini se da je curka Sara svima poslala mail :D Vidjela sam kod još jedne blogerice da je objavila ovakav članak potaknuta njezinim mailom.. Ali super, Sara traži informacije na više mjesta kako i treba :)
    Ovu Baleinu kremu sam probala, miriši preeedobro! I da, čini se da su neke pore jednostavno problematične pa se stalno iste upale. Nisi jedina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. krema stvarno super mirise. :D
      i sva sreca da imam ovo od alkaloid skopje pa se rjesavam pristica :D

      Izbriši
  3. Odličan post, i isto su mi super Baleini proizvodi. Tako povoljni, a tako dobri, pogotovo Aqua serum kojeg baš svi hvale. Isto kao Noisette povremeno koristim triacneal.
    p.s. nominirane ste za nagradicu na mom blogu pa svratite ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, baleini proizvodu su bas dobri i super pristupacni cijenom. drago mi je da mi odgovaraju :D

      Izbriši
  4. Vidiš, imala sam ovaj losion za lice, moram priznati da okej očisti lice, izvuče iz pora nečistoću i tak to, ali mi za prištiće nije radio ama baš ništa...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je bas lijepo znao osusit pristice. ali ja sam ga najvise koristila dok je bilo ono staro pakiranje. imam neki osjecaj kao da su mu malo i formulaciju promjenili s ovim novim pakiranjem

      Izbriši
  5. e a gdje si kupila ovo malo plastično/gumeno čudo za pranje lica? :D to mi treba ^^

    OdgovoriIzbriši
  6. gdje si kupila Alkaloid Skopje Young derm cleansing lotion za masnu i problematičnu kožu? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam Avene termalnu vodu i stvarno se slažem da je izvrsna :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko je došao Alkaloid Skopje Young derm cleansing lotion za masnu i problematičnu kožu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 32 ili 36 kn. nisam 100% sigurna. (dok nisu promijenili ambalazu bio je 17kn)

      Izbriši
  9. Mogla bi napisati (ako nije problem) nešto više o tom losionu i balea gelu. rado bih ga kupila (losion najviše)! :) hvala.

    OdgovoriIzbriši
  10. iz baline linije imam piling za lice,al obično koristim niveinu pjenicu za čišćenje lica a od kremica isto balea i nivea

    OdgovoriIzbriši
  11. zdravo! jao jel može što prije recenzija ovog losiona alkaloid jer se spremam na put (u petak krećem),a lice mi je u rasulu,pa bi ga htjela kupiti. :/<3 pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej, evo ti jedna brzinska recenzija jel ne stignem napisat prije petka. izgleda da otkako su promijenili ambalazu da su promijenili i formulaciju proizvoda pa je blazi nego sto je bio prije. treba ga redovito koristiti (dakle, ujutro i navecer) i ja nisam imala nikakvih problema s njim. lijepo mi je ocistio lice i smanjio pristice. ali moj problem je sto ga ja ne koristim stalno nego samo kad sam u pms-u i samo na T zoni koja mi je masnija.

      Izbriši
  12. kod toga losiona mi se najviše sviđa miris *.* nedavno mi je teta u ljekarni preporučila ovaj proizvod budući da sam tražila nešto za sitne bubuljčice, nadam se da će djelovati! :D čula sam da imaju i dezodarans takav pa jel zna tko možda nešto više? gdje ga nabaviti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za dezodorans nisam cula, ali pretpostavljam da isto u ljekarni ga ima jer njihove proizvode samo tamo vidim. s duzim koristenjem, nije mi se jako svidjela ova nova formalula losiona pa sam proslijedila sestri :)

      Izbriši
  13. Radi se o lkaloid Skopje Young derm cleansing lotion jel.

    OdgovoriIzbriši
  14. Gde se može kupiti Young Derm losion i kolika je cena otprilike?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imate u apotekama i Bingo marketima. :) Cijena je negdje oko 5 KM.

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...