srijeda, 10. listopada 2012.

BOURJOIS HEALTHY MIX KOREKTORI


Bourjois healthy mix korektori su skupa s healthy mix serumom moje otkriće ljeta. Puder jednostavno obožavam ali korektor je taj koji prekrije moje najdraže podočnjake :D

Korektori dolaze u 3 nijanse: 51 (light radiance), 52 (medium radiance) i 53 (dark radiance)
Količina: 10 ml
Cijena: oko 65 kn

Na slici se vidi kakvo imaju pakiranje. Meni se osobno sviđa jer mogu kontrolirati koliko proizvoda izlazi van i mogu potrošiti skoro cijeli proizvod (dok to nije slučaj s proizvodima koji dolaze u ambalaži kao sjajila)

Znam da neki mogu misliti da je 65 kn za korektor puno, ali vjerujte, isplati se. Trajat će jako dugo.

Na slijedećim slikama možete viditi swatcheve za prve dvije nijanse:



Korektora treba malo za područje oko očiju ali ako je potrebno može se nadograditi. Ja imam borice oko očiju i najvažnije mi je da korektor koji koristim ne upadne u njih jer to ružno izgleda. Ovi korektori to ne rade i zato ih volim :)

Ocjena: 5/5

Koristite li vi Bourjois proizvode? Koji su vaši favoriti? Koje korektore koristite?

Niki

Broj komentara: 25:

  1. Super postić samo slijedeći put uključi i slike očiju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. roditelji su mi isli na put pa su ponijeli fotic sa sobom pa nemam s cim slikati :( ovo su slike od prije koje sam imala na kompu :)

      Izbriši
  2. Ja trenutno koristim Alverde korektor ima aplikator kao na sjajilu. Mogu slobodno reći da je neiskoristiv jer jako loše tj nikako ne razmaže korektor pa koristim kist. Sve u svemu korektor je solidan, srednjega prekrivanja, minimalno se uvlači u borice, pogodan za djevojke svijetlog i jako svijetlog tena, a najviše oduševljava cijena:) 8 ml za 20 kuna. I finog je cvjetnog mirisa:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. wow. cudno da imaju boju za svjetle cure. bas mi je drago to cuti :D

      Izbriši
  3. Isplati se probati, jer Essence npr. nudi korektor za 20-ak kn za 1.5 mililitar čini mi se, a stvarno nije loš! Jedini je problem ta cetkica bezvezna, no kažem to se riješi kistom i 2 dvije nijanse su samo(barem u dm-u), porcelain i natural mislim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, taj sad imam i stavrno je super korektor, čak sam ga par puta znala pomiješati s kremom i kao puder staviti kad sam ostala bez tekućeg pudera, fenomenalan je :D al prekrije mi podočnjake tek u 2 tanka sloja, a za crvenilo treba 2-3 sloja :/

      Izbriši
  4. Nisam još probala, ali zvuče stvarno dobro :) Imam neki L.A. girls koji sam dobila, a cijena mu je inače 30 kn, tako da mislim da ću ga ponovno kupiti, a što se tiče Bourjoisa, koristim im pudere i rumenila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mene uvijek strah pudere i korektore kupovati preko neta ako nisam prije probala nijansu jer sam se do sad svaki put zeznula :D

      Izbriši
  5. čim potrošim korektor do kraja, kupujem ovaj, na wishlisti mi je predugo :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Koristim jedino maskaru od Bourjois-a i nisam baš najzadovoljnija tako da jedva čekam da ju potrošim pa da kupim neku bolju. Ne želim ju baciti jer je bila nerealno skupa (skupa je jer ne radi ono što obećaje) :-( tako da ću ju potrošiti, ali više njihove maskare ne koristim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja jos nisam njihove maskare probala jer se nekako drzim L'oreala. koja je to maskara koja te razocarala?

      Izbriši
    2. Volume Glamour - uopće ne daje volumen, već ko bilo koja druga maskara samo oboji trepavice i to je to :-|

      Izbriši
    3. a bas sam imala u planu mozda uzeti tu maskaru al sad vidim da nista od toga :D Hvala sto si javila! :)

      Izbriši
    4. Drago mi je da sam pomogla. Meni do sad najbolja maskara je "Max factor False lash effect" - oboji, da volumen i nevjerojatno produlji :-)

      Izbriši
    5. a mene je ta bas razocarala. produlji trepavice ali mi neda volumena i prava je muka skinuti ju. a razmazuje mi se preko dana. moj favorit je za sad definitivno od l'oreala 4D

      Izbriši
  7. Koliko kod ne volim puder iz iste kolekcije, korektor mi je odlican i uvijek ga moram imati u svojoj make-up torbici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. od pudera sam probala tester ali me nije bas dojmio. puno mi je drazi healthy mix serum

      Izbriši
  8. meni je područje oko očiju suho,do sada nisam nasla nijansu prema boji koze tako da cu vjerovatno maorat mjesat da dobijem pravu ali prije svega treba dobra okoloočna krema

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. probaj od balee okoocnu kremu s ureom. ja sam se preporodila otkako ju koristim (Niki)

      Izbriši
  9. Imam ovaj korektor i obožavam ga! Trenutno je pri kraju i to me brine, moram što prije po novi, jer mu nema ravnog u drogerijskom rangu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u bipi je ovaj tjedan popust od 25% na svu sminku pa ako ako imaju bourjois mozes sad po njega :)

      Izbriši
  10. I njega sam kupila u Bipe na 25% popusta i sreća, jer je bio otvaran i isproban, a naravno da nije tester. Bila sam baš razočarana zbog toga jer ne volim otvarati kozmetiku i zabadati prste u proizvode svjesna da će to netko poslije kupiti, pa čak niti da vidim je li netko već to učinio prije mene. Sve u svemu, korektor je super, dosta je gust i mogao bi potrajati do kraja zime, imam osjećaj. Samo što ja imam izrazito modro zelene podočnjake i ne prekrije ih u potpunosti, ali odradi to mnogo bolje od onih koje sam do saa isprobala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma da, ni nama nije jasno zasto to cure rade? zasto otvarati sve sto nije tester a one same nece kupiti takve proizvode. drago nam je da ti se korektor svida i sigurno ce ti drugo potrajati :)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...