subota, 1. rujna 2012.

Njegujući tretman za kosu, šampon i balzam s marokanskim arganovim uljem

Iz prošlog kataloga naručila sam Niki i sebi tretman za kosu sa marokanskim arganovim uljem, a sebi sam još uzela šampon i balzam. Moja kosa je ovo ljeto od kupanja bila dosta beživotna, te sam stoga odlučila probati tretman iako inače ne koristim nikakve maske niti tretmane za kosu već tu i tamo stavim serum za vrhove. Tretman bi trebao pružiti dodatani sjaj, mekoću, glatkoću, lako oblikovanje, te obnoviti čvrstoću kose.
Koristim tretman, šampon i balzam već dva-tri tjedna i odmah prvi put kad sam ga stavila moja kosa je izgledala odlično. Kosa mi je glatka, sjajna, lako ju raščešljam (jako je duga inače).

Evo slikice:



Tretman ima čvrstu ambalažu, te ga dobijete 30 ml. U kampanji 12 možete ga naći po 29 kn a regularna cijena je 46 kn.
Tretman nanosite na mokru kosu prosušenu ručnikom. Mislim da se tretman ispati kupiti.
Niki se isto sviđa tretman iako ne primjećuje veliku razliku između njega i seruma za vrhove.

Šampon i balzam imaju 250 ml i u kampanji 12 koštaju 15 kn, a regularna cijena im je 21 kn.
Inače nisam previše izbirljiva po pitanju šampona i balzama. Do sad sam uvijek koristila Schaumu i bila sam u potpunosti zadovoljna. Probala sam još neke Avonove šampone i ovi mi do sada najbolje odgovaraju. Mislim da ću ih još koji put naručiti.

Dali ste probali tretman, šampon ili balzam s marokanskim arganovim uljem? Što koristite za njegu Vaše kose? :)


Veki

Nema komentara:

Objavi komentar

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...