nedjelja, 10. lipnja 2012.

AVON – Hidrokolor seduction ruž- red kiss & rose ribbons


Još u četvrtom mjesecu naručila sam dva Avonova hidrokolora.   Riječ je o hidrokolor seduction ruževima u nijansama red kiss & rose ribbons.

Red kiss:
O ovom ružu čula sam samo riječi hvala tako da sam ga morala isprobati. Ruž je odlično pigmentiran, intenzivan, čak i malo prejak za mene. Što se tiče trajnosti tu imam samo riječi hvale jer je izdržao nekoliko sati na mojim usnama bez popravljanja. Tekstura je divna, ne isušuje usne. Ne nosim ga često samo zbog toga jer je nijansa kao što sam rekla prejaka za mene, dok bi odlično stajao curama s malo punijim usnama.

 
Rose ribbons:
Kao veliki fan svega ružičastog nisam mogla a ne naručiti i ovaj ruž. :)
Nijansa je malo slabije pigmentirana, kao i ostali hidokolori koje posjedujem osim red kissa. Sviđa mi se lagani sjaj ove nijanse, a najveći nedostatak je trajnost.  Ovaj ruž češće koristim.

  
Regularna cijena je 59 kuna iako se može naći na akcijama po duplo manjoj cijeni.


Dali korisite Avonove hidrokolor ruževe? Dali Vam se sviđaju?


Veki :)

4 komentara:

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...